GAMPANG GAMPANG GAMPANG II

Macam gampang! Best statement ni kan? Aku suka. EH! EH! ;) Orang mesti hairan kenapa aku suka sangat perkataan ni, sedangkan kasar maksudnya bagi orang Perak, manakala di Indonesia, Gampang bermaksud perlu. Mana satu ni? Pada aku, aku suka yang first.
Bukan apa saja nak cerita. Semalam, aku melalui satu rasa yang amat kuat dan panas. Satu perasaan yang dah lama aku tak rasa, tapi semalam tak terkawal. Suasana tegang. Semua dapat rasakan gara-gara kedegilan aku yang pentingkan diri sendiri.

Macam gampang!! Kenapa aku tak terfikir mengenai perasaan orang lain yang begitu mengambil berat tentang aku?
Macam gampang!! Kenapa aku begitu berkeras dengan apa yang aku inginkan?
Macam gampang!! Bersabar!! Tak kan tak boleh kot?
Macam gampang!! Macam gampang!!! Macam gampang!!!

Tapi malam ni, memang cam gampang sebab, boleh plak aku buat. Kenapa?

5 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

cuba tukar ayat tu kepada 'macam tuuuuuuuttttt!!:)

tegezoot said...

Sebab kau memang ibu kesenian yg sejati.

Pegawai Khalwat said...

Hebat!

Rasa yang amat kuat dan panas?

Humm.......

jinggo said...

hang memang hebat............

taraf hang macam pegawai khalwat...
tahap dewa........

memang hebat..........

cam gampang..........

suriani said...

gampang indon tu maknanyer mudah la beb!