LELAKI




Lelaki!! Siapa lelaki? Secara jujurnya, aku tak tahu...banyak yang aku tak tahu pasal lelaki. Jadi aku ingin tahu. Lelaki, makhluk Allah yang istimewa, penting dan besar tanggungjawabnya. Aku rasa teruja setiap kali berbicara soal Lelaki.

Macam mana, kami ( perempuan ) nak tahu bila lelaki:


  • suka

  • tertarik

  • berminat

  • ingin tahu

  • ingin mengenali

  • berminat

  • sayang

  • kagumi

  • percaya

  • mengharapkan

  • perlukan

  • inginkan

  • berkeinginan

  • tersinggung

  • merajuk

  • terasa

  • marah

  • benci

  • meluat

  • menghormati

  • ingin dimanjai dan banyak lagi...mungkin ada yang ingin berkongsi ;)

9 comments:

jinggo said...

jumpa semua lelaki tanya saja.......
kenaika tak kenai ka........
tanya saja........
har har har har..........

Butaseni@Wan Raja said...

mcm mana aku dan paranormal tanya soalan sensitif perumpuan kat safa dulu tu,lu tanyalah balik...
laaa mak on jeee nyah!
haha

Natra said...

kalau ini jawapan yang aku dapat balik, baik tak yah jawab langsung

tegezoot said...

Lelaki hanya layak digelar lelaki kalau dia bertanggungjawab.

Kalau tak dia kekal sebagai jantan sahaja...

Natra said...

tegezoot..saya rasa sedikit lega dengan jawapan itu ;)tapi, sesiapa saja boleh tunjuk yang dia seorang lelaki yang bertanggungjawab. siapa tahu, mungkin juga dia seorang jantan?

tegezoot said...

ye betul, siapa tahu!

Pegawai Khalwat said...

Lelaki?

Sapa?

jinggo said...

eeerrmmmm.... leeelaaakii.........?????

Butaseni@Wan Raja said...

woi,nak chat masuk YM lah!!