RINDU

Hari ini tetiba terjentik dalam hati aku yang aku rasa rindu. Rindu yang teramat sangat pada hampir segalanya dalam hidup aku. Manusia memang begitukan? Bila terpampang di depan mata, buat tak tahu. Bila dah tak ada, baru terhegeh-hegeh mencari.

Rindu perlu bertempat ke? Tak boleh ke rindu selalu? Tapi tak salahkan kalau rindu selalu? Bukan jenayah pun cuma suatu rasa. Anugerah yang halus, indah dan istimewa.

Tetapi memang sungguh aku rindu. Terkilan pun ada jugak sebab dah tak sempat. Aku diberi pilihan tapi pilihan tepat aku tak buat. Jadi, aku setiasa dalam kerinduan.

3 comments:

artsoul said...

hai zeqty...u satu group dgn pengawai khalwat last time kan...

salam kenal dari sy...

tegezoot said...

rindu?

"tika hatiku sedang rindu, pada siapa nak mengadu, kerna hatiku bertanya selalu, berlinanglah airmataku..." ceeewah!!!

Natra said...

artsoul: salam kembali ;) ha'ah lebih kurang begitulah

tegezoot: cewah cewah jiwang la plak hehehe