HEBAT

Persinggahan yang tak disangka...My name is REMY. Karya yang mungkin ditunggu-tunggu segenap rakyat Malaysia setelah satu fenomena melanda, Puteri Gunung Ledang The Musical. Pengalaman menjadi sebahagian dari ahli keluarga memberi kesan yang amat mendalam beserta pengembaraan rasa dan satu pengiktirafan yang tak akan aku lupakan. Terjenguk di blog seorang teman yang lama tak kelihatan membawa perkhabaran baru akan niat Tiara dan ENFINITI...Aku sokong dan terus menunggu. Apakah masih ada ruang untuk aku?

Pengalaman lepas banyak memberi harapan tapi aku tidak mahu menagih...hanya yang mampu aku ucapkan semoga terus sukses dan cemerlang...InsyaAllah

4 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

sebagai seorang penulis skrip,pelakon,pengarah aku respek orang ni tapi sebagai manusia orang ni macam gampang!

tegezoot said...

budi bahasa budaya kita!
(muka dia ada kat poster tu)

Pegawai Khalwat said...

mari kita tengok siapa yang kena!

jinggo said...

eeeerrmmmmmmmmmmmmm.............