Pelancaran Anugerah Skrin 2007

Semalam aku rasa sangat beruntung kerana dapat hadir dan memeriahkan majlis Pelancaran Anugerah Skrin di KL Hilton. Di kesempatan ini aku nak mengucapkan tahniah kepada sahabat-sahabat ku, Chedd dan Nadia kerana drama lakonan mereka berdua adalah antara yang tercalon. Tahniah!!
Hadirnya aku di majlis itu adalah kerana aku dan rakan-rakan yang lain bertanggungjawab membuat persembahan gimik bagi pelancaran tersebut. Memang seronok. Bukan sahaja dapat buat persembahan malah dapat berjumpa dengan sebahagian rakan artis seperti Aunty Fatimah Abu Bakar, adik ayi (Mukhsin ) dan kawan-kawannya termasuk rakan-rakan wartawan.
So, jangan lupa untuk menonton Anugerah skrin pada 14 Disember 2007 nanti sebab aku dan kawan-kawan sekali lagi beramai-ramai akan gegarkan pentas pada malam tersebut.

p/s: Chedd thank you for that lovely photo. Rasa-rasanya boleh dapat copy tak ;)

5 comments:

Chedd eddie Yusoff said...

nanti aku boh dalam cd tuk ko tapi kalu nak post kat blog hang just klik on the photo to make it big, copy the url and post on your blog entry

Butaseni@Wan Raja said...

bila nak naik pentas ambik trofi anugerah tu?hehehe ambooiii hannnggg dah popular nooo?hidup kedah road!!

Natra said...

chedd: thanks buddy

butaseni: Hahahaha belum masanya lagi kawanku. Popular? Mana ada! Aku masih aku... :)

Pegawai Khalwat said...

wahh... nama kuar paper....

Popula no....

jinggo said...

yeeeeaaayyyyy..... yeeeeaaayyyy...
yeeeeaaayyyyy..... yeeeeaaayyyy...
yeeeeaaayyyyy..... yeeeeaaayyyy...
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
eppy new yeeeeaaarrrrrr...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
selamat tahun baru...........
semoga di tahun baru ini menjadi tahun yang baik untuk mencapai kejayaan.........