BOOTCAMP MY NAME IS REMY

Seperti selalu aku sibuk mempelajari rutin baru dari Pat,yang sememangnya "best" dan paling penting boleh kurus bai!! Tapi hari ni tak seperti hari-hari yang sebelumnya bila, macam dulu, mula-mula dulu masa kami berhempas-pulas untuk mementaskan PGLM mesti jer ada yang tak kena. Samala juga kali ini memang aku rasa tak masuk langsung dengan sesetengah individu yang menjengkelkan, di mana gilakan kuasa tapi tak dapat ( among the ensemble ) tak payah mention sapa. Inilah jadinya bila buat apa pun nak kan nama atau pengiktirafan...satu lagi berhentilah menjadi batu api...fade up!!! really fade up!! Aku tengah break sebenarnya masa tulis entry baru ni. Aku bengang sangat! Hormatla sikit...sama-sama cari makan pun mau busuk hati ka!!

Hmm memandangkan aku dah kat sini, baik aku bagitau korang semua. Musical Remy akan mengadakan sesi ujibakat. Ujibakat ni hanya terbuka kepada:

  • lelaki yang boleh menyanyi dan menari.
  • Dalam lingkungan usia 18 ke 40 tahun.
  • Pada hari selasa ( 31 July 2007 ) , pukul 4pm
  • Di studion 10 on 10 Ampang, tingkat 2 di atas Restoran Nasi Ayam Linda Onn

So, kepada yang berada di kL atau ada kengkawan yang berminat boleh datang ke ujibakat tersebut.

4 comments:

tegezoot said...

Kalau nak order ubat cuci paru2 sila contact Acan ye!

Pegawai Khalwat said...

You go girl!!

DoNg said...

assalamu'alaikum.... sora ako sedap laa but tak pandai nari... ako leh nyanyi lagu zorro cam marc anthony sebijik... kuikuikui... wassalam

Natra said...

tegezoot: Hmm mengingatkan aku pada satu situasi yang sampai bila-bila pun aku tak akan lupa ;)

pegawai khalwat: thank you for your friendship & support!! Appreciate it!

dong: wslm. Pada aku, hendak seribu daya tak hendak seribu dalih! Wow! memang hebat kalu bley sejibik cam marc anthony tapi lebih baik kalu bley nyanyi dengan cara & identiti sendiri ;)